Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Eίμαι ο Μάνος Σέργιος


Εγώ, ο Μάνος Σέργιος, είμαι ένα φανταστικό πρόσωπο που δημιούργησε η τράπεζα Πειραιώς για να πλασάρει την χορηγία της στην εθνική Ελλάδος, που την χρηματοδοτεί με τα λεφτά των πολιτών του ελληνικού κράτους μετά την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών από την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, και στόχος μου είναι να σας πείσω να μην ασχολείστε με σοβαρά πράγματα όπως η ανεργία και ο φασισμός αλλά να ταυτιστείτε με 23 άτομα που παίρνουν εκατομμύρια ευρώ για το τίποτα.

To άσχημο με την οικονομική κρίση είναι ότι οι άστεγοι Έλληνες ή οι Έλληνες που δεν έχουν ρεύμα στο σπίτι τους δεν θα μπορούν να δουν από την τηλεόραση τους αγώνες της ομαδάρας μας. Ευτυχώς όμως ο κ. Καμίνης και ο κ. Μπουτάρης θα βάλουν γιγαντοοθόνες Siemens στις 2 μεγάλες πόλεις της Ελλαδάρας για να μπορούν να απολαύσουν την Εθνική.«Είναι κάτι φυσιολογικό, μπορεί να συμβεί. Αλλά η μεγαλύτερη ανησυχία μου είναι οι δομές, τα αεροδρόμια για στην Βραζιλία κανένας δεν ασχολείται. Επέστρεψα προσφάτως αεροπορικώς στην Βραζιλία και το αεροδρόμιο βρισκόταν σε μια κατάσταση χάους. Αυτή είναι η δική μου ανησυχία» είπε ο Πελέ για το «ατύχημα» ενός αργάτη που έπεσε 15 μέτρα ύψος ενώ εργαζόταν στην ανέγερση ενός σταδίου επειδή δεν υπήρχαν μέτρα ασφαλείας...και έχει δίκιο.


Οι εργάτες είναι αναλώσιμοι, τα λεφτά όμως των τουριστών που θα ταλαιπωρηθούν στα αεροδρόμια της Βραζιλίας δεν είναι αναλώσιμα. Σκεφτείτε να πάει η Σώτη Τριανταφύλλου και να χάσει την βαλίτσα της...θα καταστραφεί η Βραζιλία και αυτό ο Πελέ δεν το θέλει.

 
Εγώ, ο Μάνος Σέργιος, είμαι ένα φανταστικό πρόσωπο που δημιούργησε η τράπεζα Πειραιώς για να πλασάρει την χορηγία της στην εθνική Ελλάδος, που την χρηματοδοτεί με τα λεφτά των πολιτών του ελληνικού κράτους μετά την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών από την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, και στόχος μου είναι να σας πείσω να μην ασχολείστε με σοβαρά πράγματα όπως η ανεργία και ο φασισμός αλλά να ταυτιστείτε με 23 άτομα που παίρνουν εκατομμύρια ευρώ για το τίποτα.Εκτός από μένα υπάρχει όμως για ένας παππούς που έχει δει την Εθνική να κάνει παππάδες. Υπάρχει όμως και ένας άλλος παππούς που λέει το εξής:
«Εχω δει τα πάντα με την Εθνική Ελλάδας. Εχω δει τη χούντα να προσπαθεί να τη στείλει στο Μεξικό το 1970 για να εξαγνιστεί, αλλά να χαλάει η δουλειά στα χρήματα. Εχω δει έναν ολόκληρο λαό αποβλακωμένο να πανηγυρίζει χωρίς να υποψιάζεται τι του ρχεται. Εχω δει έναν να σκοράρει και δεκάδες μετανάστες να μαχαιρώνονται. Εχω δει τσολιάδες και αρχαίους Ελληνες να κάνουν επίδειξη ηλιθότητας στις εξέδρες.
Ενα μονάχα δεν είχα δει: Να δολοφονούνται μικρά παιδιά στην Βραζιλία, για να προλάβουν να ετοιμαστούν τα γήπεδα, να πάει ο Μήτρογλου να βάλει γκολ στην Κολομβία.
Τώρα, το είδα κι αυτό»(κοπιαρισμένο από τον τοίχο του
Yannis Androulidakis)


Και τώρα λίγο πιο σοβαρά σας λέω και εγώ, ο Μάνος Σέργιος, να μην δείτε τους αγώνες τις εθνικής. Δώστε τους δικούς σας αγώνες εενάντια σε κράτος και αφεντικά. Είναι πιο σημαντικοί αγώνες από εκείνους της εθνικής.


Φώτο του φίλου Wonder JLaw - https://www.facebook.com/wonderjlaw3

1 σχόλιο:

  1. Αυτήν την ηλίθια λογική μα τον δια δεν την κατάλαβα ποτέ μου. Δηλαδή πέρυσι το καλοκαίρι που δεν υπήρχε μουντιάλ ούτε γιούρο ας πούμε, τίγκα στην επανάσταση είμασταν. Καταλάβετε το επιτέλους, ο ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να τον κοιμίσει κανείς με κανένα μέσο, μια χαρά κοιμάται απο μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή