Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Ασφαλώς ζούμε χούντα,Λεωνίδα.

O Λεωνίδας Σπύρου, ένας άνθρωπος που μένει στο Μπαλί,εργάζεται εκεί και δεν έχει καμία επαφή με την ελληνική πραγματικότητα,παρά μόνο μέσα από το διαδίκτυο και γνωστός στον διαδικτυακό κόσμο ως Κλόουν, έγραψε ένα κείμενο στο οποίο λίγο-πολύ λέει πως η αντίσταση στην εξουσία είναι χούντα,εξισώνει τη βία των μπάτσων με εκείνη των πολιτών, εξισώνει κλέφτες υπουργούς και δημόσιους υπαλλήλους κτλ.

Με τον Λεωνίδα Σπύρου έχω ασχοληθεί ξανά εδώ όπου μπορείτε να δείτε τι γράφει για όσους αυτοκτονούν λόγο της οικονομικής κρίσης.


Το κείμενό του «Ασφαλώς Ζούμε Χούντα» είναι εκείνο με τα μαύρα γράμματα ενώ ο σχολιασμός των θέσεων του από είναι με τα κόκκινα γράμματα.

Αρχίζει λέγοντας ότι:
Διαβάζω δεξιά και αριστερά από ανεύθυνους να μιλάνε για χούντα και να κάνουνε παραλληλισμούς της χώρας μας με χώρες που πραγματικά οι πολίτες τους στερούνται βασικά δικαιώματα και ελευθερίες. Ναι λοιπόν, ζούμε χούντα.»


Εδώ έχει ένα δίκιο, δεν ζούμε σε χούντα, ζούμε σε αστική δημοκρατία και κάθε κράτος με αστική δημοκρατία σε αυτό το πλανήτη στερεί δικαιώματα και ελευθερίες από τους πολίτες του με αντάλλαγμα την περιβόητη ασφάλεια. Βέβαια αν το ψάξουμε παραπέρα θα δούμε ότι τα αστικά κράτη εφαρμόζουν τις ίδιες πρακτικές με τις χούντες. ΠΧ το κράτος της φιλελεύθερης Βρετανίας σκότωσε έναν Βραζιλιάνο με 8 σφαίρες στο Λονδίνο γιατί έμοιαζε «ύποπτος». Οι ΗΠΑ και πληθώρα χωρών απήγαγαν ανθρώπους από το Πακιστάν ή το Αφγανιστάν γιατί έμοιαζαν «ύποπτοι». Ακριβώς όμως το ίδιο κάνουν οι χούντες με όσους τους μοιάζουν «ύποπτους».Ποια η διαφορά λοιπόν από το να σε σκοτώνουν στο όνομα της αστικής δημοκρατίας ή στο όνομα της Χούντας;;
Αλλα τι χούντα ζούμε.
Ζούμε τη χούντα των βολεμένων, ζούμε τη χούντα αυτών που διορίστηκαν στο δημόσιο με ρουσφέτια, δηλαδή τα συνεταιράκια των πολιτικών και σήμερα δεν μπορούμε να ξεφορτωθούμε ούτε τους επίορκους από αυτούς, ούτε όσους αποδεδειγμένα δεν έκαναν καλά την δουλειά τους και πληρώνουμε φόρους και χαράτσια, για να έχουνε τα συνεταιράκια των πολιτικών την θέση τους.

Ποιοι είναι όμως οι βολεμένοι;Πόσοι είναι;Είναι βολεμένοι όσοι εργάζονταν πχ στο δημόσιο με συμβάσεις και έπαιρναν ψίχουλα; Όχι,δεν είναι. Είναι βολεμένοι όσοι διορίστηκαν σε μεγάλες θέσεις με αποφάσεις των κομμάτων που ήταν στη κυβέρνηση; Ναι,είναι. Είναι το ίδιο βολεμένοι οι καθηγητές και οι δάσκαλοι που τους απολύουν γιατί έτσι είπε η Τρόικα και το ίδιο ο κάθε διευθυντής δημόσιου οργανισμού που παίρνει ή δίνει μίζες; Όχι βέβαια...

Αλλά εδώ κάνει την εξίσωση αυτή ο Κλόουν για να ρίξει το φταίξιμο μιας μερίδας ανθρώπων που είχαν την εξουσία σε όλους εκείνους, που ναι μεν επέτρεπαν στα λαμόγια να εξουσιάζουν, αλλά ποτέ οι ίδιοι δεν διαχειρίστηκαν την εξουσία ή δεν συμμετείχαν ποτέ στις λαμογιές.

Και ναι μεν ισχύει το μαζί τα φάγαμε του Πάγκαλου, αλλά οι μεν φάγαν 1000 και οι δε έφαγαν 1. Μεγάλη διαφορά αλλά στο μυαλό του νεοφιλελέ η σχετικοποίηση παίζει πρωταρχικό ρόλο.
Ζούμε τη χούντα αυτών που καταλαμβάνουν δημόσια κτίρια ή γραφεία υπουργών και οι αρχές δεν κάνουνε την δουλειά τους, όπως θα έκαναν σε όλες τις άλλες δημοκρατίες, δεν τηρείται ο νόμος, δηλαδή δεν τους μπουζουριάζουνε μόλις παρανομούνε να τους στέλνουνε στον εισαγγελέα.

Πάμε πάλι. Καμία επαφή με την ελληνική πραγματικότητα. Οι κρατικές αρχές περνάνε μαθητές από δίκες για καταλήψεις σε σχολεία. Μια χαρά κάνουν τις δουλειές τους και οι μπάτσοι και οι δικαστές. Και μάλλον δεν έχει και επαφή γενικά με τον πλανήτη ο Κλόουν...Αφού καταλήψεις δημοσίων κτιρίων ή γραφείων υπουργών γίνεται απ'άκρη σε άκρη. Πχ φοιτητές κατέστρεψαν τα γραφεία των Συντηρητικών στο Λονδίνο, Ισπανοί πολίτες κατέλαβαν τράπεζες, Γερμανοί πολίτες συνέχισαν να καταλαμβάνουν δημόσιο θέατρο στο Αμβούργο και ,μάντεψε Λεωνίδα...Κανείς δεν πήγε φυλακή ή σε δικάσιμο. Μάλλον αυτά τα αστικά κράτη δεν ανήκουν στις άλλες δημοκρατίες;
Ζούμε τη χούντα να παίρνουν οι διαδηλωτές τα γκλοπ από αστυνομικούς και να μην έχει δικαίωμα ο αστυνομικός να το πάρει πίσω.

Ναι ναι,διαδηλώτριες καθαρίστριες  παίρνουν τα γκλοπ μπάτσων με τα οποία οι μπάτσοι τις βαράνε. Αυτοάμυνα λέγεται.
Ζούμε τη χούντα αυτών που σπάνε αυτοκίνητα δημοσιογράφων, γιατί δεν τους αρέσει η άποψη τους.

Αν ξέρεις ποιος έσπασε το αυτοκίνητο του δημοσιογράφου να πας στον εισαγγελέα αφού φαίνεται πως ξέρεις και το κίνητρό του. Εγώ δεν ξέρω ποιος το έκανε. Σίγουρα δεν το έκαναν τα ΕΑΑΚ αφού έβγαλαν ανακοίνωση στην οποία είπαν ότι αποστασιοποιούνται από αυτές τις πρακτικές. Μπορεί να το έσπασαν αναρχικοί, μπορεί να το έσπασαν και ΔΑΠίτες για να γίνει ντόρος. Δεν θα είναι άλλωστε και η πρώτη φορά που κάνουν τσατσιλίκια οι ΔΑΠίτες για τον ίδιο λόγο.
Ζούμε τη χούντα να φοβόμαστε να γράψουμε την άποψή μας στο διαδίκτυο, γιατί μετά κάτι αλητοφασίστες θα δημοσιοποιούσουν την ανάρτηση μας και θα μας στοχοποιήσουν σε σελίδες που συχνάζουν αναρχικοί, εξτρεμιστές και λάτρεις της τρομοκρατίας. 

Ως αλητοφασίστας θέλω να σου αναφέρω πως είναι δικαίωμα του καθενός, κατοχηρομένο από το σύνταγμα που δήθεν υπερασπίζεσαι.να σχολιάζει και αναπαράγει δηλώσεις ή θέσεις χρηστών μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Με άλλα λόγια προτάσσεις λογοκρισία, χαρακτηριστικό κρατών που την εξουσία έχουν οι χουντικοί, και εκτός των άλλων τι κακό έχουν οι σελίδες που συχνάζουν αναρχικοί; Τίποτα,απλά είπες να πετάξεις μια μπαρούφα αστήρικτη. Όσο για εξτρεμιστές και λάτρεις της τρομοκρατίας...Εδώ ολόκληρος ΟΗΕ αρνείται να χαρακτηρίσει τρομοκρατική την όποια οργάνωση γιατί αναγνωρίζει πως η νομιμοποίηση είναι υποκειμενική και προέρχεται από εκείνον που έχει την εξουσία και στρέφεται ενάντια σε εκείνον που την πολεμά. Με άλλα λόγια η ΕΟΚΑ ήταν τρομοκρατική οργάνωση για τους Άγγλους αλλά απελευθερωτική για τους Κύπριους. Με το σκεπτικό σου όσοι Κύπριοι είναι με την ΕΟΚΑ είναι λάτρεις τρομοκρατών;;
Ζούμε τη χούντα να υποχρεωνόμαστε να πληρώνουμε ζημιογόνους δημοσιους οργανισμούς.

Όπως ΟΣΕ,ΟΑΣΑ,ΕΥΔΑΠ,ΔΕΗ κτλ; Ζημιογόνοι δημόσιοι οργανισμοί κοινής ωφελείας; Φαντάζομαι πως η πρότασή σου είναι να ιδιωτικοποιηθούν όπως έγινε πχ στο Βερολίνο με την δημόσια εταιρείας ύδρευσης και την έκαναν δημόσια 100% μετά από λίγα χρόνια γιατί είδαν πως με τον «ανταγωνισμό»  οι πολίτες πλήρωναν τα ούρα για σαμπάνια.
Ζούμε τη χούντα  αυτών που κλείνουν τους κεντρικούς δρόμους των πόλεων πενήντα νοματαίοι, ενώ μπορούνε να πάνε και από το πεζοδρόμιο ή την μια λωρίδα κυκλοφορίας και δεν έχεις και το δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς.

Μόλις έπεσες σε αντίφαση χωρίς καν να το καταλάβεις. Λες πες δεν έχει το δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς ενώ λίγο νωρίτερα είπες πως 50 νοματαίοι κλείνουν κεντρικούς δρόμους των πόλεων και διαμαρτύρονται. Έχεις κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι ενάντια σε όποιον διαμαρτύρεται. Δεν στο απαγόρευσε κανείς. Άλλωστε μια χαρά οι φιλελέδες διαμαρτύρεστε(βλ Καμίνη και κεράκια ρεσσώ). Άρα ή λες ψέμματα εν γνώση σου ή επιβεβαιώνεται ακόμη μια φορά ότι λαϊκίζεις και δεν έχεις καμία επαφή με την πραγματικότητα.
Ζούμε τη χούντα των διανοητικά ανάπηρων που δεν καταλαβαίνουν από νούμερα, ζούμε τη χούντα αυτών που το δύο συν δύο το βλέπουν έντεκα.

Διανοητικά ανάπηρων; Οι άνθρωποι που είναι διανοητικά ανάπηροι μια χαρά καταλαβαίνουν από νούμερα. Το πρόβλημα είναι κάτι άνθρωποι σαν και εσένα που για προσβάλουν όλους όσους είναι ενάντιοι στον θετικισμό και τον τεχνοκρατισμό που πρεσβεύεις  είναι ικανοί να αναφέρουν τους ανθρώπους με διανοητική αναπηρία ως κάτι το εντελώς αρνητικό. Κάτι τέτοια λένε και της Χρυσής Αυγής.
Ζούμε τη χούντα αυτών που αντιστέκονται στο να γίνει η χώρα μας ευρωπαϊκή, όπως όλες οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η χώρα κατοικείται από ανθρώπους. Οι άνθρωποι αποφασίζουν για το εάν η χώρα θα είναι ευρωπαική, κινέζικη ή αφρικανική. Επίσης είναι βασικό δικαίωμα, ακόμα και στις αστικές δημοκρατίες, να αντιστέκονται οι άνθρωποι σε ότι πάει να τους επιβληθεί παρά τη θέλησή τους. Μόνο οι χουντικοί κατηγορούν πολίτες ότι αντιστέκονται στη «πρόοδο του έθνους και της χώρας».
Ζούμε τη χούντα του καθημερινού βιασμού της λογικής μας, από επικίνδυνους λαϊκιστές που είναι ικανοί να καταστρέψουν κεκτημένα ετών, να ρισκάρουν την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. 

Βιασμός της λογικής...Χμ,ξέρεις Λεωνίδα η λογική δεν είναι μία και δεν είναι εννιαία. Η λογική είναι υποκειμενική. Τον 15ο αιώνα ήταν  λογικό να καις στη πυρά μαύρες γάτες, στο σήμερα δεν είναι λογικό. Για σένα είναι λογικό οι εργάτες και οι εργαζόμενοι να παίρνουν ψύχουλα και τα αφεντικά σαν και του λόγου σου να παίρνουν όλο το καρβέλι, για άλλους αυτό δεν είναι λογικό. Όσο για τον Λαϊκισμό...στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Ακόμη και αυτό το κείμενο που σχολιάζω είναι γεμάτο ανακρίβειες και ψεύδη που μόνο οι Λαϊκιστές λένε σαν και του λόγου σου.
Αυτήν τη χούντα ζούμε λοιπόν, φίλοι μου.
Και ναι,αυτή τη χούντα ζούμε, τη χούντα της αστική δημοκρατίας, των απολιτίκ φιλελέδων, των ανθρώπων που ο Κωστόπουλος ήταν για αυτούς πρότυπο ζωής.

Να σου αφιερώσω και εγώ ένα τραγουδάκι από τον Ξυλούρη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου